logo
Úvod
Kontakty
Obchodní podmínky
Doprava
Články
Pomoc
košík Váš košík: 0,- Kč

 

Obchodní podmínky

 

Všeobecné obchodní podmínky pro elektronický nákup v internetovém obchodě firmy

Sulika s.r.o. 

IČ:   43541313

DIČ:CZ 43541313


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující objednávkou stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a obchodním zákoníkem

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat non-stop. Objednávat zboží může zákazník pomocí nástroje nákupní košík – objednávkový formulář, dále pomocí e-mailu, případně telefonicky. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně a s okamžitou platností odstoupit.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 48 hodin od jejího podání, o potvrzení objednávky Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem nebo telefonicky. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Kupující má právo každou objednávku do 24 hodin od jejího vyytvoření zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to i bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) DODACÍ LHŮTA

Nerezové zábradlí a sady zábradlí jsou skladem a dodací lhůta je  5 pracovních dnů.
U výplňových sloupků z běžných dřevin je dodací lhůta 10 pracovních dnů.
Hlavní sloupky a sloupky z méně obvyklých dřevin mají dodací lhůtu  20 dnů.

6) EET - platí pouze při osobním odběru zboží při hotovostní platbě, neplatí při dodání na dobírku

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží při jeho převzetí a bezprostředně po něm prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Tyto vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje zejména na vady vzniklé:

a) běžným používáním (opotřebení, oděrky, blednutí, praskání atp.)
b) nesprávným použitím výrobku (venkovní použití v rozporu s návodem nebo ve zjevně nevyhovujících podmínkách atp.)
c) nesprávným skladováním (vysoká/nízká vlhkost, nepřiměřené teploty, přímé vystavení náchylných povrchů slunci atp.)

Postup při reklamaci:

1) informujte nás neprodleně o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) domluvíme se na konkrétním postupu řešení dané reklamace
3) v případě, že se domluvíme na vrácení zboží, zašlete jej jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
4) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, a doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, resp. od data převzetí reklamovaného zboží naší firmou.

8) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující   právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
V takovém případě spotřebitel písemně kontaktuje prodávajícího a uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14ti denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu).
Právo na odstoupení od smlouvy ale kupující nemá v případě smluv:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, zboží s délkou upravenou na míru, zboží s dodatečnou povrchovou úpravou nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
- uzavřených dle zákona č. 89/2012 Sb., pro zákazníka, který není spotřebitelem.

9) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka kupujícího je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících s objednávkou.

© 2018 All rights reserved